zaterdag 22 september 2012

Teaching means the world to me

Zaterdag 22 september 2012
De screencleaner van Stenden-ITEPS

Stenden-ITEPS Meppel
In mijn vorige weblogbericht schreef ik over de kick-off meeting van gisteren van ITEPS, de International Teacher Education for Primary Schools, waarmee Stenden Hogeschool deze maand in haar hogeschoolvestiging Meppel van start is gegaan met 25 ITEPS-studenten.

Screencleaner 
Tijdens deze bijeenkomst van gisteren werd ook het ITEPS-logo gelanceerd. Uiteraard zal dat logo op allerlei plaatsen worden gebruikt om daarmee duidelijk te maken dat èn waar sprake is van een ITEPS-item.
Het eerste waarop ik het ITEPS-logo tegen kwam, is de screencleaner voor een telefoon, Ipad of computerscherm, dat werd uitgereikt aan alle gasten die gisteren de kick-off meeting bijwoonden in Meppel.

www.iteps.eu
'Teaching means the world to me', staat op deze screencleaner gedrukt.
Voor wie een 'world-class teacher' op een internationale basisschool wil worden via de lerarenopleiding van Stenden-ITEPS, verwijs ik hierbij graag naar de website van ITEPS: www.iteps.eu

Geen opmerkingen: