woensdag 15 september 2010

Fotowedstrijd over Levensbeschouwing op straat

Woensdag 15 september 2010

Levensbeschouwing is overal.
Als je goed kijkt, ligt het gewoon op straat.


Kerk, moskee, tempel en synagoge zijn duidelijk zichtbaar.
Soms kun je ook aan mensen zien welke levensbeschouwing ze hebben.
Maar je kunt het ook zien aan hun symbolen en rituelen.

Waar kom jij levensbeschouwing tegen?
Leg het direct vast in foto-pixels en doe mee aan deze fotowedstrijd van het Centrum voor Levensbeschouwing, dat is gevestigd in Stenden hogeschool te Leeuwarden.
Mail dan je foto’s vóór 1 oktober 2010 naar info@centrumvoorlevensbeschouwing.nl, met vermelding van je naam en functie.

Een gekwalificeerde jury zal de inzendingen beoordelen op fototechniek, compositie, creatief gebruik van de openbare ruimte en op het levensbeschouwelijke thema.
De prijswinnaars worden bekend gemaakt op http://www.centrumvoorlevensbeschouwing.nl en in Stenden Times.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben benieuwd naar de verzameling foto's die deze wedstrijd heeft opgeleverd. Zelf heb ik een jaar lang iedere dag zo'n foto gemaakt: http://www.barthoogendijk.info/levensbeschouwing365

Wiep Koehoorn zei

Geachte heer Hoogendijk, beste Bart,
Later bleek ik één van de prijswinnaars te zijn, zie daartoe webpagina:
http://wiepkoehoorn.blogspot.nl/2011/03/3e-prijs-in-fotowedstrijd.html
Ik heb daarin doorgelinkt naar de webpagina waar de prijswinnende foto's waren gepubliceerd, maar zojuist zag ik dat deze foto's momenteel niet meer op deze site staan.
Als je de foto's wilt bekijken, adviseer ik je contact op te nemen met de organisatie die deze prijsvraag uitschreef, zie:
http://www.centrumvoorlevensbeschouwing.nl/index.php/contact/
Inmiddels heb ik ook je blog/themablog bekeken; ziet er goed uit; leuk initiatief trouwens om elke dag een levensbeschouwingsportret te maken; en inderdaad, levensbeschouwing ligt op straat en is overal, als je het maar wilt zien.
Dank voor je reactie en succes met je mooie werk als docent levensbeschouwing.
vr. gr.
Wiep Koehoorn
21dec12; op de eerste dag van de nieuwe (Maya)tijd